Cancertrampet

Nu kan du anmäla dig till cancertrampet som är lördagen den 31 Oktober mellan kl 09:00-12:00 på Mjölby Träningstudio, och även till föreläsningen "Never give up" med Lotta kl 14:00. Kostnad 50 kr eller mer om man vill ge extra. Cykling 30 minuter / 100 kr Det finns även ett fåtal cyklar som är avsatta för hela passet, dvs 3... Läs mer

Wiktorssons Massage & Friskvård

Vi välkomnar vår nya samarbetspartner Robin Wiktorsson på Wiktorssons Massage & Friskvård som öppnar sina dörrar den 15 Juni för våra kunder och allmänheten. Han har sina lokaler rakt fram ned för trappan. Hos Robin har du möjlighet att få massage. Han specialiserar sig på rehabiliterande massage och idrottsmassage. Robin kan dessutom erbjuda personlig träning (PT) och kostrådgivning. Läs mer... Läs mer

Boka ditt pass i mobilen!

Vi uppdaterar oss med nytt datasystem, så nu är det dags att ladda ner appen “GymControl” i din telefon. Du som följer oss på Instagram och FB har kanske redan gjort det. Användarnamn: Mailadressen som du registrerade när du blev medlem hos oss.   Lösenord: Dagen och månaden när du är född. (Tex är du född 3 juli, så blir... Läs mer

Boka ditt pass från hemsidan

Du kan nu boka ditt träningspass direkt från hemsidan! Klicka i kalendern på det pass du vill träna. Klicka på Boka-knappen. Därefter är det bara att logga in. Boka på hemsidan » Användarnamn: Mailadressen som du registrerade när du blev medlem hos oss.   Lösenord: Dagen och månaden när du är född. (Tex är du född 3 juli, så blir... Läs mer

Nya fotografier till hemsidan

Vi kommer att uppdatera hemsidan med nya bilder. Under en tid kommer vi få hjälp med fotografering i våra lokaler men också under träningspass. Bilderna kommer vi använda på vår hemsida, FaceBook och Instagram. De kan också komma att användas i tryck i syfte att göra reklam för Mjölby TräningStudio och visa vad vi har att erbjuda. Vi hoppas att... Läs mer

YinYoga

YINYOGA Kännetecknas av passiva positioner med en lätt, mjuk stretch, utförda i stillhet och medveten närvaro. Varje position hålls i minst 3-5 minuter vilket ger oss tid att även lugna sinnet. I yinyogan vill vi komma åt kroppens fascia, bindväv, istället för musklerna.